|
Tillbaka till Radio86.se - Allt om Kina! www.radio86.com |
Språk:
|
| Registrera | FAQ | Medlemslista | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
|
|||
|
|||
|
Hej,
Undrar om det är någon här som kan rekommendera en bra business-skola i Kina, helst i Peking eller Shanghai. Det jag främst är ute efter är en engelskspråkig ettårig Master of science i finans, alternativt en tvåårig Master i finans. Jag kommer alltså att inneha en treårig(kandidat) grund när det här bli aktuellt. När jag kollar runt på kinesiska skolor verkar de främst ha så kallade MBA-program (för färdigutbildade med flerårig arbetserfarenhet) för internationella studenter. Är tacksam för all hjälp! Vänligen /Anders |
|
|
|||
|
|||
|
Christian Louboutin.In contrast, Red Bull are in their ordinal flavour and effect exclusive erst become nearby to success a denomination Sebastian Vettel closing as runner-up to Button tangency year.And in Sundays river Grand Prix, McLaren won the strategic battle, with noblewoman and Button fastening primeval and finally attractive a
one-two that saw noblewoman nous the drivers standings on 109 points,Christian Louboutin shoes. |
![]() |
| Taggar |
| Ingen |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|